19/8/10

Los del pueblo de al lao

No em considero independentista. Crec sincerament que no actuo com a tal, tot i que de vegades venen ganes de fer-ho. Però no, no vull caure en la provocació d'alguns ciutadans i ciutadanes del pueblo de al lao. Vull seguir mantenint les meves idees federalistes encara que sigui el último mohicano o el último romántico. Ningú no té dret a obligar-me a canviar els meus ideals, o sigui que si volen seguir provocant, que ho facin, que jo seguiré defensant alló que crec que podria ser la millor solució per al nostre país i per a tots els pobles de l'estat espanyol. Ara bé, aixó no vol dir que no em sembli pixar fora de test el que diu la Sra. Maria Luisa Cava de Llano, supuesta defensora de pueblos.

Ahir ja vaig llegir quelcom al respecte al diari i em van venir ganes de fer un article sobre el tema, després vaig pensar que com que estem de vacances, doncs mira, deixar-ho còrrer i ocupar el meu temps en coses més engrescadores. Però avui torno a llegir en el diari més comentaris d'aquesta senyora i ja no m'he pogut aguantar. Realment no s'adonen de les barbaritats que diuen? Realment és pura inocència, ignorància o qualsevol altre raó d'inconsciència el que fa que parlin de la manera que ho fan, o és que en el fons en el fons encara queden reminiscències del franquisme de les que aquesta bona gent no ha pogut lliurar-se? Tan difícil és entendre que la única manera de fer que un poble respecti a un altre és començant per respectar-lo? No ho puc entendre. No em considero cap ment privilegiada, més aviat em considero una persona molt corrent i no em costa tant entendre que el poble català té, com a qualsevol altre poble del món, ni més NI MENYS, tot el dret a defensar la seva cultura i la seva llengua. Doncs pel que es veu hi han persones molt estudiades i amb molts conèixements de defensa dels pobles que no tenen ni pajotera idea del que significa respectar als pobles. Que digo yo, ¿a qué pueblo defienden?

La Defensora del Poble, María Luisa Cava de Llano, ha defensat avui l'oportunitat del recurs presentat per la institució que presideix contra un article de la llei d'acollida dels immigrants de Catalunya, ha rebutjat qualsevol motivació ideològica en la seva decisió i ha assegurat que ella està per defensar el poble espanyol, "i Catalunya, que jo sàpiga, està a Espanya".

Doncs miri, sí, Catalunya està a Espanya, però si ens continuen atacant d'aquesta manera, potser sens passaran les ganes de continuar estant a Espanya. Perque a la Espanya que Catalunya vol estar, és a una Espanya democràtica, defensora dels drets de tots els pobles que la conformen i, òbviament, respectuosa amb les característiques de cadascún d'aquests pobles. Perque una grande e indivisible és un altre tipus d'Espanya que... miri, senyora defensora de pueblos, no, a aquesta Espanya imperial no volem estar. Ens estimem més estar sols que mal acompanyats, oi que m'enten? I com que m'ha fet molta gràcia un dels comentaris que acompanyen l'article al diari, el reprodueixo aqui per compartir-lo amb tots aquells i aquelles (que em consta que no son pocs) que estaran d'acord amb que aquesta defensora de pueblos hauria de començar per respectar als pueblos que suposadament defensa.

Així m'agrada, con un par! Aquesta senyora és la millor campanya a favor de la independència que ens podien regalar jaja Gràcies "defensora del pueblo de al lao"!

per Trinity
-
-

No hay comentarios: