20/7/09

EL FINANÇAMENT


Acabo de tornar i tot i que tornaré a marxar cap al sud en uns dies, no em puc estar de donar la meva opinió respecte a un tema tan important pel nostre país.
Tinc tendència a ser força critica amb els meus i amb mi mateixa. De fet acostumo a ser més critica amb els meus i am mi mateixa que amb els altres. I és natural, doncs dels altres no espero res, mentre que dels meus i de mi mateixa ho espero tot.
Avui però no hi ha lloc per a la critica perque el paper que han jugat els meus ha estat impecable. Durant el llarg procés fins a arribar a un acord just, ni ens hem rasgat les vestidures en cap ocasió ni em defallit. El govern de Catalunya, amb en José Montilla al cap davant (molt honorable segons el protocol i el merescut respecte i estimat company segons l'afecte que sentim per ell) ha estat correcte, coherent i eficaç. De fet, de l'acord assolit pel govern de Catalunya s'en beneficiaran, com sempre ha passat, la resta d'autonomies.
.
Gràcies president Montilla.
Per cert, aquesta nit no us perdeu la entrevista que emetrà TV3. Segur que aquells que sàpiguen escoltar amb atenció i amb la ment ben oberta, podran aprendre de les seves paraules que, tot i no ser tan enfàtiques i teatrals com les d'altres liders polítics, son sempre les justes i plenes de sabiduria.
.
.


Gràcies altre vegada president Montilla. Com t'he dit en més d'una ocasió, gràcies per ser com ets.
.
.

No hay comentarios: