18/11/10

Transparències que no agraden a tothom

A mi m'agraden les transparències, les aigües clares com les d'aquest riuet de la Serra del Cadí. No dic que sigui el més important, doncs crec que ens ajudarà molt més a sortir del pou qui, a més de bones intencions, tingui més capacitat i no qui sigui més pobre, però... saber públicament amb quin patrimoni entra un polític al govern i amb quin patrimoni surt, crec sincerament que ajudaria molt a deixar clar qui és qui i com funciona cadascún, quelcom molt necessàri perque els ciutadans i ciutadanes recuperin la confiança en la classe política. Al Sr. Mas no li ha agradat gens la idea, mireu els escarafalls que fa només en pensar en la possibilitat de que aquest atac d'honestetat i transparència pugués afectar a tothom.

Diu El Periódico:

"El candidat de CiU a la presidència de la Generalitat, Artur Mas, ha justificat avui el seu rebuig a la iniciativa del candidat d'ICV, Joan Herrera, de difondre el seu patrimoni i demanar que altres presidenciables que l'imitin. Mas ha fet una llarga argumentació en què ha donat a entendre que no farà el mateix. Almenys, ara no. El nacionalista considera que si es pren aquesta mesura no hauria de ser en campanya."

Perqué? Es que no és bó dir les veritats en campanya? També li molesta, i molt, al Sr. Mas que la fiscalia vulgui esclarir el finançament del seu partit relacionat amb els fraus comesos contra El Palau de la Música, li semble que tampóc no es pot parlar del tema en campanya. Així doncs, que podem fer en campanya?

En fin... A mi fins ara l'anunci electoral que més m'ha agradat és aquest que comparteixo en el meu blog, el del noi que treballa i estudia a l'hora. Aixó sí que és un missatge positiu i coherent. Recuperar la cultura de l’esforç, l’orgull de sentir-se amo del propi destí. Potser haver perdut aquest esperit ha contribuit també a la crisi econòmica, moral i política que estem atravessant.

Sí, m’agrada molt aquest anunci, crec que és el millor de tots els que es veuen a la tele i m’agrada molt que sigui el meu partit, el PSC, qui l’hagi creat, però no m’agrada tant perque sigui del meu partit, doncs no tots els anuncis del meu partit m’agraden, sinó perque crec que el missatge és esperançador i ens torna la dignitat com a ciutadans. Tant de bo tots els altres anuncis fossin tan clars.
.
.

No hay comentarios: