26/7/10

Estic cabrejada

Soc catòlica? NO


Admiro aquest senyor? NO


Pago els meus impostos? SI


Tenim crisi econòmica? SI


Hem hagut de retallar pressupostos públics degut a la crisi econòmica? SI


Hem hagut de retallar els sous als funcionaris degut a la crisi econòmica? SI


Hem hagut d'ajornar algunes prestacions socials degut a la crisi? SI


Ens hem quedat amb unes quantes obres públiques aturades, obres que son importants per el desenvolupament del país, degut a la crisi? SI


Aleshores... algú em pot explicar perqué ens hem de gastar ara tots aquests milions perque aquest senyor ens vingui a visitar?

Gasto público millonario para 36 horas de visita papal



El viaje que en noviembre llevará al Ponífice a Santiago y Barcelona costará al país más de cuatro millones de euros


Cuatro millones de euros. Esa es la cantidad que la Xunta de Galicia ha consignado como presupuesto para las ocho horas que el Papa pasará en Santiago el próximo 6 de noviembre. Teniendo en cuenta que el Pontífice visitará a renglón seguido Barcelona para consagrar la Sagrada Família, se espera que el desembolso de las arcas públicas por una visita que durará día y medio sea mucho mayor. La Generalitat todavía no ha dado un presupuesto oficial, y dice que no lo hará hasta mediados de octubre, pero se prevé un amplio dispositivo de seguridad, cobertura y atención para atender a las alrededor de 500.000 personas que se espera que acudan a la ciudad condal para ver a Ratzinger.


Estic cabrejada, molt cabrejada. No hi ha dret. Fins quan haurem de suportar la ignominia i la prepotència de la jerarquia eclesiàstica del Vaticà? Perqué els nostres governants socialistes passen per la pedra quan es tracta de la jerarquia católica? Estic seguríssima que totes les persones honestes, per molt catòliques que siguin, preferirien gastar tots aquests milions en ajudar als necessitats, en lloc de fer-ho per contentar als catòlics més retrògrads i insolidaris amb la visita d'aquest individu que tan poca misericordia ha demostrat fins ara. És francament decebedor tot aixó...
.
..
.

6 comentarios:

zel dijo...

Vaja, som dues, no, som molts que estem cabrejats...

Julia dijo...

Gràcies Zel, sempre va bé saber que una no està sola.

MaryLou dijo...

Jo no t'ho puc explicar. Jo estic tan cabrejada com tu. Ens ho haurà d'explicar el govern no? els autonòmics que estàn disposats a assolir aquesta despessa i el central que ho consenteix, amb la que està caient. I tot això en un estat aconfesional. Anda que no!!!!

MARI dijo...

Soy católica, pero este Papa nunca me ha gustado, solo hay que mirarle la cara, da miedo. Es cierto que la jerarquía de la Iglesia, está podrida y gastarse ese dineral con tantas necesidades sociales, es vergonzoso.
Y no consigo comprender como se pueden gastar ese dineral:53 millones en el Europeo de Atletismo,3 millones en la consulta de la Diagonal,1 en taxis para los consellers, los 35 que se esfumaron del caso Palau, y el Tripartito, dice que no lo sabian.
La lista es muy larga.

HAY MOTIVOS PARA CABREARSE.

Yo sinceramente, ya ni me cabreo, ni na, de na, solo espero que lleguen las próximas Elecciones, hay muchos dias de desesperanza de perdida de fé en la honradez de esta gente a la que dimos nuestra confianza.
Se necesita gente nueva, con ídeas nuevas, que ilusionen a la mayoría de ciudadanos desencantados, entre los que me encuentro.
Julia, espero no molestarte con mi sentido crítico,quisiera no perderlo nunca y respeto tú opinion( aunque no coincida a veces oon la mia), porque la defiendes y crees en ella.

Saludos

Luis Llorente dijo...

No seas ladina que no estas sola

Julia dijo...

Tienes razón Luis, sé que siempre estarás ahí.

Un abrazo