30/4/10

Adéu Jordi Estadella

Els de la meva generació segur que us recordeu del Tito B Diagonal, aquell pijo que ens feia riure i passar una bona estona des de la radio. Així varem conèixer al Jordi Estadella, un bon professional i una persona encantadora. Jo vaig tenir ocasió de tractar amb ell personalment dues vegades. Una va ser cap allà l'any 79 que vaig participar en un concurs de disfresses a una festa de Carnestoltes que es va fer a un vaixell camí de Malloca, en el que, mira per on, vaig guanyar el primer premi que era un meravellós viatge a Tailandia. En Jordi Estadella era l'animador d'aquella festa i ens ho va fer passar molt i molt bé amb la seva capacitat per engrescar a tothom a passar-s'ho bé. L'altre va ser quan jo era responsable de Markèting de la multinacional a la que treballava i vaig contactar amb una empresa de Barcelona per fer el doblatge de la veu en off que narrava la inauguració de la nova planta de Leeds, a la que va assistir la reina d'Anglaterra. La veu magnifica d'en Jordi Estadella li va donar una qualitat al documental que quan van venir tota la plana major de la direcció de la empresa per a la presentació a la fira de Graphispack, em van venir a felicitar i tot. Ja sé que només es tractava d'una feina comercial, però el cert és que resulta molt gratificant que la teva feina resulti apreciada per tothom per haver sabut escollir els col.laboradors.

Després haig de dir que no he seguit gaire la vida professional d'en Jordi Estadella perque no he estat mai seguidora fidel dels concursos de la tele, però sempre he tingut un record molt agradable de les meves trobades amb ell i lamento moltissim que hagi mort tan jove.

El meu més sincer respecte i agraïment pels bons moments que has regalat a tanta gent.
.
.

No hay comentarios: